miercuri, 2 octombrie 2013

Hello October !


Viața oamenilor este ca o toamnă. Zile frumoase și calde, zile mohorâte, ploaie și furtună.
Îmi plac anotimpurile reci pentru că-mi amintesc de casă, de copilărie, de vin cald, de seri lungi petrecute lângă cei dragi.
Toamna se poartă îmbră
țișările, iarna se poartă reîntâlnirile.
Este minunat efectul frigului: suntem oameni
și avem nevoie de căldură, ne ascundem în brațele persoanei iubite și ne simțim protejați.
Toamnă pentru mine înseamnă răsfă
ț, amintiri, magie, culori, ceaiuri aromate, clătite, filme, plimbări prin parc, peisaje minunate și speranță.
Ca toate lunile acestui an, Septembrie nu a făcut excepţie, şi a fugit repede de la noi. Unele zile au fost soare, altele ploaie, unele au fost într-adevăr toamnă, iar altele au fost o vară târzie. Unele ne-au adus sentimentul că suntem singuri, iar în altele am fost copleşiţi de atenţie şi de iubire. În unele am devenit bănuitori şi neîncrezători în cei din jurul nostru, iar în altele am văzut doar partea plină a paharului vieţii. Am râs, am stat încruntaţi, am tăcut sau am vorbit prea mult, ne-am deschis sufletul sau ne-am închis în noi, am greşit şi am luat-o de la capăt. Am trăit. A mai trecut o lună, iar noi am simţit atât de multe!
Octombrie vine iar. Cu bucurie, cu noi emoţii, cu o mulţime de sentimente. Vine cu speranţă şi cu visuri noi. Vine cu bucurie, cu încredere, cu iubire.
Să aveţi o nouă lună îmbelşugată şi plină de viaţă!
Bine ai venit, Octombrie!




✿‿✿

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu