marți, 9 aprilie 2013

Fii demn! - Dan Puric

O recomandare pentru voi - o carte plină de încărcătură emoțională!

 Cuvintele spun totul:

"Nu știu de ce, dar despre mamă n-am amintiri, ci fericiri."

"Ce au oare anumite amintiri în ele că nu pot fi uitate? Pesemne că sunt niște bucăți de suflet ce te-nsoțesc mereu!"

"Apoi, crescând mai mare, le-am dat lor, celor ce mă priveau de după gard, sufletul meu. Iar ei îl dădeau de-a dura prin colbul vieții și mi-l înapoiau strivit, lovit și fără de viață. Trist, îmi luăm propriul suflet în brațe și-l mângâiam. Apoi, când se refăcea, mă părăsea zâmbind și se arunca naiv în brațele pofticioase ale celor din jur. Și din nou, zdrobit de valurile vesele dar necunoscute ale vieții, se-ntindea obosit la picioarele mele, spunându-mi că este pentru ultima oară. De atunci îmi îngrop și dezgrop propriul zbor sufletesc ca pe un blestem."

"Căci ce este, în fond, prietenia, dacă nu acel minunat privilegiu al sufletului în care adevărul se poate odihni."


Fii demn! - o carte care te îndeamnă către mai bine!

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjxesDy5jVRFzPD2q-npglWavXjnHyNQikpmzw3AYtasLy634f3e3yodHfRaIRQ5htFmTlIpYt785wUOSUEuU6nYVPegiBWSivFxCFdUuodwvjDpz1R3OljD9jdVr4toIsicKN7iA2RYpy4/s1600/dan+puric+fii+demn.jpg 

✿‿✿

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu